minecraftfanet

Direktlänk till inlägg 26 juni 2013

YEAHHH

Av Minecraftfan . - 26 juni 2013 16:11

Tjabba och välkommen till min blogg! :D

Jag är en tjej på elva som älskar

Minecraft och andra spel..

men min Jobbiga Mamma -.-

låter mig ej köpa spel för 18 årsgräns hehe..
:B

( ja jag känner jätte mångai min klass och andra som får köpa 18 års spel!! )

Men som tur vet hon inte vad jag kollar på

Youtube hehe!XD men jahh..

Jag hoppas ni kommer gilla mina designer och

mina inlägg så

/hörs?

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Minecraftfan . - 26 juni 2013 16:36

Gillar inte Tobuscus egentligen CX men jag gillar typ hans tobuscus animated och hans LITERAL så tänkte bjuda på några videos för jag är så äzum....o.e okej erkänner har så himla tråkigt så jahh.. (varning för känsliga personer ) VARSEEGO...

Av Minecraftfan . - 26 juni 2013 16:17

Tjabba igen ;D ni kanske tycker jag är as skum nu men.. JAG ÄLSKAR ANIME :D favorit serie: Soul Eater best anime ever!! ^_^ Men ni kommer ni säkert tycka jag är as töntig men jag har faktiskt kill-skin på minecraft och det är THE...

Presentation


Jag är en tjej som älskar spel t.ex minecraft
och anime och har värdens S-XIGASTE skin nejmen jag går runt och låsas vara the dead kid från soul eater :D HAHAHA NEJ DET GÖR JAG INTE.. men alvarligt nej o.e och jag är lixsom as grym på att stavvaaa yeahh

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards